VVD Hattem terug in de Gemeenteraad!

VVD Hattem is blij om het lokale liberale geluid weer te kunnen laten horen in de Gemeenteraad. Bij de verkiezingen hebben 601 Hattemers het vertrouwen in onze partij uitgesproken. Het gevoel dat we weer op de goede weg zijn overheerst. Op onze kandidatenlijst stonden veel nieuwe liberalen die de komende jaren enthousiast willen bouwen aan onze partij. Wat ons betreft is de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2026 al op 17 maart begonnen!

We willen er de komende vier jaar niet alleen zijn voor de mensen die op ons hebben gestemd, maar ook voor alle Hattemers. Daar gaat onze lijsttrekker Erik Kleinpenning zich hard voor maken in de raad. Dat gaat hij doen op basis van ons liberale gedachtegoed. In de gesprekken die we in de campagne hebben gevoerd met Hattemers is gebleken dat dit verhaal veel zwevende kiezers over de streep heeft getrokken om op ons te stemmen. Sommigen zelfs voor de eerste keer in hun leven. Nu is het aan ons om nog meer van deze gesprekken te voeren en nog meer Hattemers te overtuigen van onze plannen. Daar kijken we naar uit.

Tenslotte gaan onze felicitaties uit naar Hattem Centraal, de grote winnaar van de verkiezingen. Zij zijn als grootste partij aan zet bij de coalitie-onderhandelingen. VVD Hattem gaat deze gesprekken met open vizier aan.