VVD Hattem stelt verkiezingsprogramma vast

De leden van de VVD in Hattem hebben dinsdag 9 november tijdens een Algemene Ledenvergadering het verkiezingsprogramma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. Ook werd de kandidatenlijst definitief vastgesteld.

Naast de al eerder benoemde lijsttrekker Erik Kleinpenning staan Okyay Örgüt en Rosmarijn Boender op respectievelijk plaats twee en drie. “We hebben een enthousiaste groep kandidaten. Er staan veel nieuwe gezichten op de lijst en dat zorgt voor veel positieve energie. We hebben zin in de campagne”, aldus Lily Ruijs, de voorzitter van VVD Hattem.

In het verkiezingsprogramma van de VVD, dat als titel ‘Positief resultaat voor iedereen’ heeft, wordt veel aandacht besteed aan thema’s zoals wonen, (verkeers)veiligheid, duurzaamheid en de lokale economie. Het programma is tot stand gekomen na diverse openbare meedenksessies en zal medio december worden gepubliceerd op hattem.vvd.nl.

Kandidatenlijst VVD Gemeenteraadsverkiezingen 2022
1 Erik Kleinpenning